Telèfon: 650 23 15 20

Política de Reserva i Cancel·lació de KenKō Fisioteràpia

Quan feu una reserva, no només esteu reservant el nostre temps, també esteu reservant el nostre espai, les nostres mans, els nostres coneixements, el nostre esforç, la nostra feina i la disponibilitat per a altres persones.

Degut als inconvenients causats per les anul.lacions amb menys de 24 hores d’antelació i per poder donar un millor servei a tots els pacients us informem de la següent política de reserva i cancel.lació.

Tots els nostres pacients entenen i accepten les condicions que a continuació s’exposen:
Per confirmar la reserva de la cita, el client abonarà el 50% de la visita en el moment de fer la reserva mitjançant bizum, tranferència bancària o efectiu. Se li facilitaran els números de compte i telèfon. Un cop rebem el justificant del pagament quedarà confirmada la reserva. Si no rebem la confirmació del pagament NO hi haurà reserva confirmada.

A partir del moment en que se’ls confirma la seva cita amb data i hora per qualsevol d’aquestes vies ( via oral: telefónicament i/o presencial, per email, per whatsapp, per sms, per la web), els canvis de cita o cancel.lacions avisades amb més de 24 hores d’antelació no tindran cap perjudici per als nostres clients.

L’abonament de la reserva no serà retornable, però si es podrà canviar la data i hora per una nova cita.

Si el pacient NO ES PRESENTA a la cita o canvia o cancel.la amb menys de 24 hores d’antelació per qualsevol de les vies anomenades anteriorment haurán d’abonar la cita en la seva TOTALITAT, mitjançant transferència bancaria o bizum. Números ja facilitats a l’hora de fer la reserva.

No s’aplicaran aquestes condicions de cancel.lació NOMÉS en casos de FORÇA MAJOR, essent aquests accident o enfermetat greu o urgent que no permet avisar amb 24 hores d’antelació com demanem, sempre que siguin justificades per escrit per organismes oficials. No siguent vàlids els motius no justificables de canvis repentins, imprevistos laborals i/o personals, així com oblits o distracció del propi pacient.

Treballem per donar el millor servei possible i dessitgem ser correspostos de la mateixa manera.

Gràcies per la vostra comprensió i col.laboració.